Chipotle Dyr Lager Billig Alternativer


Marketwatch på Twitter lth4gtBarrons på Facebooklth4gtltdiv stylequotborder: ingen padding: 2px 3pxquot classquotfb-likequot data-hrefquotfacebookbarronsonlinequot data sendquotfalsequot data layoutquotbuttoncountquot data widthquot250quot data-show-facesquotfalsequot data-actionquotrecommendquotgtltdivgt lth4gtBarrons på Twitterlth4gtlta hrefquottwitterbarronsonlinequot classquottwitter-oppfølging buttonquot data-show-countquottruequotgtFollow barronsonlineltagt Produkt X på Facebook Produkt X på Twitter Chipotle: Pricey Stock, billige alternativer Chipotle Mexican Grill er en kult lager. Du tror heller ikke at det er en god veksthistorie som verdsetter verdifull prising, eller du er utrolig at i 380 aksjer av en burrito og taco-purveyor handler om 30 ganger neste års inntjening. De to synspunkter vil kollidere når Chipotle (ticker: CMG) rapporterer resultatet i andre kvartaler 18. juli. Spørsmål om fortjenestemarginaler, vekstutsikter og verdsettelse vil bli kastet i skarp lettelse. Forget Chipotle Mexican Grill, Inc: Her er 2 Bedre Aksjer Feb 17, 2016 klokken 17:30 Chipotle Mexican Grill (NYSE: CMG) gjorde sine kunder syke. En rekke mat-sikkerhetsproblemer har forgiftet den uformelle meksikanske kjeden i det siste og skadet sitt rykte for kvalitetsmat. Utbrudd av E. coli, norovirus og salmonella forårsaket dusinvis av Chipotle kunder over hele landet for å ringe seg syke de siste månedene og tvunget restaurantkjeden til midlertidig å stenge operasjoner på enkelte steder. Når en Wall Street-kjære har Chipotles-bestanden, har dekket de siste seks månedene mer enn 35 år som følge av disse matskremmene. Med aksjer handler nå rundt 482 en pop eller bare 20 over aksjene 52-ukers lav, du tror lageret var billig. Men et dypere utseende avslører Chipotles pris-til-resultat vekstforhold er 2,37 i dag eller betydelig over bransjens gjennomsnittlige PEG på 1,69. Kast i en av de høyeste PE-forholdene i bransjen, og aksjen synes kostbar, til tross for den siste salg. Bildekilde: The Motley Fool. På sikt vil sultne amerikanere utvilsomt komme tilbake til Chipotle restauranter i droves. Tross alt, dette er ikke første gang et populært spisested har lidd en matrett, og det vil ikke være det siste. I tillegg til å overhale sin matbehandlingspraksis, planlegger Chipotle å lansere en massiv markedsføringskampanje for å overbevise forbrukerne om at maten er trygg. Mens vi venter på Chipotle for å få det sammen, er investorene bedre servert i navn som Panera Bread (NASDAQ: PNRA) og Starbucks (NASDAQ: SBUX). Verken Panera eller Starbucks er billige aksjer i dag. Imidlertid tilbyr de begge investorene sterk inntjeningsvekst og pålitelighet i et ellers ustabilt marked. En varm omfavnelse fra rivaler De matbårne sykdommene presset mange ville være Chipotle-kunder inn i armene til konkurrenter som Panerabrød. Kunder unngikk Chipotle-restauranter som pesten i desember da US Food and Drug Administration åpnet en undersøkelse av et E. coli-utbrudd i den meksikanske kjeden. Dette medførte en 30 nedgang i samme butikksalg den måneden som kunder valgte å spise andre steder. Chipotle hadde en samlet nedgang i sammenlignbare butikksalg i løpet av fjerde kvartal som følge av dette. I mellomtiden har Panera oppnådd en omsetningsvekst på 2,3 i fjerde kvartal, takket delvis til økt trafikk på disse restaurantene. Panera er også et bedre kjøp nå på grunn av sine langsiktige vekstinitiativer. Mens Chipotle er opptatt av å rydde opp sitt mattrygghetsspor og prøver å lokke kundene tilbake gjennom dørene, tar Panera aggressivt inn i det 21. århundre med sitt 2.0 mobil - og leveringsinitiativ. Fra fjerde kvartal hadde Panera konvertert 410 av sine bakerkafeer til Panera 2.0. Disse stedene tilbyr nå Rapid Pick Up og Fast Lane Kiosker for å gjøre det raskere og enklere for kundene å spise middag eller ta ut fra Paneras restauranter. I tillegg til dette har mer enn 2 millioner gjester lastet ned Paneras mobile app siden det ble lansert i 2014 som en del av Panera 2.0-revisjonen. De første resultatene av dette digitale og mobile venture er overveldende positive. Faktisk var det samme butikkomsetningen på Panera-steder som ble konvertert til 2,0-formatet, økt med 8,1 i fjerde kvartal, sammenlignet med 2,3 samlet sammenlignbar salgsvekst rapporterte selskapet i perioden. Til syvende og sist kan dette føre til langsiktig salgsvekst for selskapet. Ikke din gjennomsnittlige kopp Joe Starbucks er en annen vinnende aksje som ikke lar investorer syke og sulte for vekst. Java-giganten betaler et utbytte, om enn en beskjeden. Dette betyr at i motsetning til Chipotles-aksjer, tilbyr Starbucks investorer både inntekter og inntjeningsvekst. Visst, Starbucks betaler bare et 0,80 årlig utbytte med et utbytte på 1,42 i dag. Imidlertid kan kaffesalgsmennene til å generere massevis av kontantstrøm bety at det ikke burde være noe problem å øke utbetalingene i flere tiår fremover. Starbucks økte sin inntjening med mer enn 33 i år. Videre styrker ledelsens løpende investeringer i frittstående merkevarer som Teavana, La Boulange og Evolution Fresh, vekst i omsetningsveksten, og hjelper Starbucks med å diversifisere måten det genererer fortjeneste på. Nedover veien vil dette også bety potensielt lukrativ dagligvarehandel, ettersom Starbucks ruller disse merkene inn i forbrukerpakken. Chipotle, derimot, er en solid restaurantutstyr, men det er omfanget av vekstkanaler på dette tidspunktet. Bildekilde: Starbucks. I likhet med Panera har Starbucks en av de sterkeste mobil - og digitale programmene i butikklokalet i dag. Starbucks lanserte Mobile Order amp Pay i USA i fjor til stor fanfare. Mobiltjenesten gjør det mulig for gjester å bestille fremover fra en smarttelefonenhet og hente bestillingen i et nærliggende Starbucks-sted, og dermed spare tid ved å hoppe over linjene. Tjenesten er nå tilgjengelig på over 7400 Starbucks-kafeer landsomfattende. Den løpende suksessen med Mobile Order amp Pay er en stor avtale for Starbucks og investorer fordi kaffesalgsforhandleren genererer høyere marginer fra kjøp gjennom mobiltjenesten. Gitt disse katalysatorene, bør Starbucks være i stand til å belønne aksjonærer med langsiktig utbyttevekst samt generell inntjeningsvekst. Dette også burde bidra til å drive Starbucks aksje høyere uavhengig av kortvarig svakhet i det bredere markedet. Mens Chipotle bekymrer seg for ikke å gjøre sine kunder syk, mister selskapet grunnlaget for Panera og Starbucks, både når det gjelder teknologisk vekst og total kundetilfredshet. Tamara Walsh eier aksjer av Panerabrød og Starbucks. The Motley Fool eier aksjer av og anbefaler Chipotle Mexican Grill, Panera Bread og Starbucks. Prøv noen av våre Foolish nyhetsbrev tjenester gratis i 30 dager. Vi Fools kan ikke alle holde de samme meningene, men vi tror alle at å vurdere en mangfoldig innsikt gjør oss bedre investorer. Motley Fool har en avslørende politikk. Her er tricket til å få en Chipotle Burrito for under 6 Å spise på Chipotle er ikke så billig som det pleide å være. Weve utforsket hvordan man får mer mat til full pris, men det finnes også måter å få Chipotle mat til enda billigere. Internettfora har antydet at du kan få en burrito med ris for rundt 1. Andre budsjettbevisste hackere sverger ved å bestille sider av kjøtt for en økonomisk og carbfri snack. Vi bestemte oss for å ta ting et skritt videre. Bevæpnet med våre budsjett tips, dro vi til en Manhattan Chipotle under lunsj rush. Vår hypotes: Ved å bestille ris burrito, en side av kylling og en side av salsa, kan du få en billigere bootleg burrito. Trikset fungerte - i en grad. Til slutt betalte vi 5,50. Det er omtrent 3 mindre enn en vanlig kylling burrito. Våre menypriser er blant de høyeste i nasjonen - det samme måltidet vil trolig koste mindre enn 5 på andre markeder. Før skatt fakturerte Chipotle oss 1,15 for ris burrito, 1,15 for siden av salsa og 2,76 for siden av kylling. Heres hva vi har. Det er noen ulempene med denne metoden, spesielt med å montere burrito selv. Du ender også uten ekstramateriale som ost og rømme. Men klokken 1,15 er all-ris burrito det nærmeste Chipotle har til en dollarmeny. Hvis du ser for å spare noen få dollar, er dette et levedyktig alternativ. Har du noen Chipotle meny hacks Legg igjen dine ideer i kommentarene. SE OGSÅ: Slik får du store porsjoner på ChipotleChipotle39s høye aksjekurs: Verdien av Premium Chipotle Meksikansk Grill (NYSE: CMG) har vært en kjære av markedet for en stund nå. Det fortsetter å vokse til et enda sterkere selskap hvert år, og investorene har lagt merke til at aksjekursen har økt over 650 i løpet av de siste fem årene. Etter at aksjene har gått i løpet av de siste årene, og spesielt i de siste ukene som følge av inntektsutgivelsen i 3. kvartal, er selskapet priset til en premie - over 50 ganger inntjening. Sammenligner dette med markedsgjennomsnittet på 30, eller til 18 PE McDonalds-sporten, bør investorer spørre seg selv: Er Chipotles-aksjen fortsatt verdt premien Lets ta en titt. Chipotle rapporterte nylig et eksepsjonelt tredje kvartal, med en fyldig 49 økning i inntjening året etter år. Denne veksten er langt bedre enn noe McDonalds, som er godt forbi sin høyvoksende fase, har vært i stand til å legge inn i sin nyere historie. Ved å øke samme butikksalg, utvide gratis kontantstrøm, og god plass for økt ekspansjon, heres hvorfor Chipotles lager fortsatt har plass til å stige ytterligere, og kan fortsatt være verdt sin premium pris. Salg av samme butikk fortsetter å øke Chipotles nylige inntektsøkninger, inkludert et år på 31 hopp i sin nettopp fullførte tredje kvartal, skyldes en blanding av økt trafikk og høyere inntekt per kunde som følge av økte menypriser og opsjoner. Mens selskapet har åpnet mange nye steder i år - 43 i 3. kvartal, og en forventet 190 totalt innen utgangen av 2014 - de fleste av denne økte omsetningen kom fra selskapets konsekvente vekst i samme butikksalg, som måler salget på restauranter åpne minst et år. Chipotle avsluttet kvartalet med 1724 restauranter. I det siste kvartalet rapporterte salget av sammenlignbar butikk nesten 20, YOY, før forventet 17,3. Dette viser at uavhengig av om selskapet kan fortsette å ekspandere sine lokaler, kan det fortsette å vokse bare fra plasseringene, men enda mer spennende, vil utvidelsen både internt og internasjonalt bidra til at selskapet fortsetter å vokse godt forbi sin nåværende omsetning og profittnivåer. Utvidelse, både internasjonalt og internasjonalt, vil øke fremtidig vekst Innenlands ekspansjon har vært et høydepunkt i selskapets løpetid de siste årene. Chipotle driver for tiden 1,724 steder, hvorav nesten halvparten har åpnet de siste fire årene, da Chiptole utvidet seg til rundt 200 nye steder i året. Chipotle Management har tidligere sagt at det ser en fremtidig fremtid på 4.000 butikker i USA. I løpet av de siste kvartalsinntektene sa ledelsen at det forventer så mye 205 nye butikker i 2015. Utenfor USA har selskapet begynt å gjøre et fotavtrykk i Europa. Selskapet gjør fremgang ved å plassere butikker i U. K. Tyskland og Frankrike. Selv om dette har vært en sakte start, og selskapet ikke har gitt en tidslinje for når denne utvidelsen kunne rammes opp, gir den metodiske ekspansjonen en solid base og god plass til å vokse for når det amerikanske markedet begynner å bli mer mettet. Med mindre enn 20 av sine plasseringer i utenlandske markeder, representerer dette et stort vekstpotensial for selskapet når det bestemmer seg for det rette tidspunktet for å være mer aggressiv. Og det er ikke bare utvidelsen av Chipotle-butikkene som hjelper selskapet å vokse i sitt raske tempo - det er også selskapets strategi å forgrene seg til forskjellige retter. ShopHouse Sørøst-asiatisk kjøkken og Pizzeria Locale er to små restaurantkjeder som Chipotle eksperimenterer med for å se om Chipotle-modellen kan passe til andre retter med samme suksess. Forutsatt at selskapet kan gjøre disse restaurantmerkene enda delvis så vellykkede som sitt viktigste Chipotle-merke, kan dette være en annen viktig kilde til langsiktig vekst. Hva Chipotles lager kan være verdt i fremtiden Nå, får vi noen verdsettelse. Mens vi kan håpe at Chipotles operasjonsmodell og ledelsesmessige beslutninger om prising og opsjoner fortsetter å drive opp samme butikksalg, og at innenlandsk og internasjonal ekspansjon til slutt vil føre til at flere steder vil drive inntekter ytterligere, må vi fortsatt sjekke verdien av aksjen for å se om det er reelt potensial for langsiktig avkastning til dagens priser. Fri kontantstrøm (FCF) er en måte å se på hvor Chipotles aksje kan bli ledet. Selskapet har stått i stand til å vokse sin FCF jevnt de siste årene, med en økt årlig vekst på rundt 23. Chipotle handler i dag på rundt 40 ganger fri kontantstrøm. Hvis selskapet kan fortsette å øke kontantstrømmen til og med en mer konservativ 15-20 i de neste fem årene, et meget sannsynlig scenario basert på vekstmulighetene diskutert ovenfor, kunne selskapet se over 800 millioner i kontanter årlig innen 2019. Hvis lageret opprettholder rundt en 40 ganger fri kontantstrømpris, ville det oversette til en børsverdi på rundt 1000. Fra den frie kontantstrømsanalysen er det klart at hvis Chipotle kan fortsette å øke sine inntekter og kontanter på dagens nivå eller til og med litt langsommere, kan aksjene se 50 oppe på de neste fem årene. For å holde vekstraten gått, må selskapet få inntekter og fortjeneste både fra eksisterende steder og fra nye, to ting selskapet har konsekvent vist det kan gjøre. Bradley Seth McNew har ingen posisjon i noen av de nevnte aksjene. Den Motley Fool anbefaler Chipotle Meksikansk Grill og McDonalds. The Motley Fool eier aksjer av Chipotle Mexican Grill. Prøv noen av våre Foolish nyhetsbrev tjenester gratis i 30 dager. Vi Fools kan ikke alle holde de samme meningene, men vi tror alle at å vurdere en mangfoldig innsikt gjør oss bedre investorer. Motley Fool har en avsløringspolitikk.

Comments

Popular posts from this blog

Binære Alternativer Bullet Resultater Gym

Bill Dunn Trading System

8 Gb Til Mb Binære Alternativer